Svi postovi po kategorijama

Svi postovi Organskog carstva po kategorijama

  Kako bi Vam omogućila lakše snalaženje i traženje objavljenih postova Organskog carstva složila sam ih po kategorijama. Klikom na bilo koji naslov direktno se otvara Vaš željeni post. :) Korak po korak do vlastitog organskog vrta: Čišćenje i priprema zemljišta Izrada tople gredice Sjetva mog eko povrtnjaka Vrtlarski radovi u rano proljeće Kako složiti kompostnu hrpu? Kako povećati broj glista u organskom vrtu? Početak vrtlarske sezone Mješovita sadnja Osnove organskog vrtlarenja 1. dio Osnove organskog vrtlarenja 2.dio Urbani vrt 1.dio Urbani vrt 2. dio Božje ovčice kao zaštitnice organskog vrta Recikliranje jesenskog lišća Kako pripremiti organski vrt za zimu Prepoznavanje tipa tla u vašem vrtu Poboljšanje strukture tla i njeni poboljšivači Određivanje i mijenjanje pH vrijednosti tla Biljke kao indikatori tla Planiranje plodoreda u organskom vrtu Malčiranje - prekrivanje tla organskom masom Sjetva sjemena u zatvorenom - uzgoj presadnica Planiranje sjetve/sadnje u organskom vrtu B il

Korak po korak do vlastitog eko vrta


Unazad nekoliko godina čitam razne knjige o zdravom načinu života, proučavam i sama pripravljam razne napitke kako bi živjela što zdravije i suočavam se sa velikim problemom današnjice, kako doći do organski uzgojene hrane.
Kako živim u malom gradu u kojemu još nije zaživio alternativni način života i porasla svijest ljudi o zaštiti i očuvanju prirode i njenih resursa, shvatila sam da po pitanju toga mogu i sama nešto učiniti i u meni se počela buditi ljubav prema prirodi i našoj majci zemlji.
U svojim tridesetim godinama upisala sam se na poljoprivredni fakultet i počela učiti o prirodi, uzgoju hrane i shvatila da konvencionalnim uzgojem sve više zagađujemo zemlju i da bi trebali puno toga promijeniti.
Zanimala me osviještenost ljudi po pitanju alternativnog načina života pa sam za svoj završni rad na fakultetu odabrala temu o potrošnji ekoloških proizvoda u kućanstvima.
Provela sam anketu na sto ispitanika i iskreno bila iznenađena o neinformiranosti o tome što je to ustvari ekološki proizvedena hrana.
Veoma mali broj ljudi je upoznat sa znanjem o ekološkoj poljoprivredi i njenom načinu uzgoja hrane.
Nastavila sam proučavati sve što je povezano sa ekološkom poljoprivredom počevši od knjige Darka Znaora koja mi je puno pomogla u pisanju završnog rada, do raznih knjiga o organskim povrtnjacima, čitala sam i proučavala razne forume, znanstvene tekstove i gledala sve emisije koje sam uspjela pronaći na internetu.
Upisala sam i diplomski studij i u isto vrijeme je započela moja potraga za komadom zemlje kako bi i sama zasadila svoj zdravi vrt i svoje znanje provela u praksu.
Nakon dvije godine potrage, kada sam već i diplomirala, zemlju o kojoj sam maštala još nisam uspjela pronaći, ali nisam odustajala i nastavila sam tražiti i kada sam se najmanje nadala moj san se počeo ostvarivati.
Pronašla sam salaš o kojem sam tako dugo maštala....kućica u šumici, rijeka i veliki komad zemlje na kojem ću moći uzgojiti sve što poželim, nisam mogla vjerovati, ali sve je bilo slično kao što sam zamišljala.
U proljeće 2014. godine ostvarila sam svoj san i postala vlasnica salaša u čistoj nedirnutoj prirodi.
Uz pomoć svoje obitelji koja me je podržala, počeli smo krčiti i čistiti prilično zakorovljeno i obraslo zemljište i moja avantura je započela...


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tablica dobrih i loših susjeda u vrtu

Krumpir pod slamom / vrt bez prekopavanja

Tušt (portulak) - lijek iz božje ljekarne