Svi postovi po kategorijama

Svi postovi Organskog carstva po kategorijama

  Kako bi Vam omogućila lakše snalaženje i traženje objavljenih postova Organskog carstva složila sam ih po kategorijama. Klikom na bilo koji naslov direktno se otvara Vaš željeni post. :) Korak po korak do vlastitog organskog vrta: Čišćenje i priprema zemljišta Izrada tople gredice Sjetva mog eko povrtnjaka Vrtlarski radovi u rano proljeće Kako složiti kompostnu hrpu? Kako povećati broj glista u organskom vrtu? Početak vrtlarske sezone Mješovita sadnja Osnove organskog vrtlarenja 1. dio Osnove organskog vrtlarenja 2.dio Urbani vrt 1.dio Urbani vrt 2. dio Božje ovčice kao zaštitnice organskog vrta Recikliranje jesenskog lišća Kako pripremiti organski vrt za zimu Prepoznavanje tipa tla u vašem vrtu Poboljšanje strukture tla i njeni poboljšivači Određivanje i mijenjanje pH vrijednosti tla Biljke kao indikatori tla Planiranje plodoreda u organskom vrtu Malčiranje - prekrivanje tla organskom masom Sjetva sjemena u zatvorenom - uzgoj presadnica Planiranje sjetve/sadnje u organskom vrtu B il

Početak vrtlarske sezone 2016 u organskom carstvu


Iako je još siječanj, koji bi po svemu sudeći trebao biti hladan, obradovalo me toplo i sunčano vrijeme na ugodnih 14 stupnjeva Celzija, pa sam otvorila vrtlarsku sezonu i započela sa prvim radovima u vrtu.
Priroda se polako budi, niću i prvi vijesnici proljeća koje sam jesenas posadila ( zumbuli, tulipani, narcisi i irisi), a livadu su prošarali i obojili u žuto i bijelo prvi rascvijetani jaglaci i tratinčice te mi 
zaželjeli dobrodošlicu.


Bosutom su se šepirili prekrasni labudovi koji su već nekoliko godina prava atrakcija, jer zbog sve blažih zima ne napuštaju naš grad i može se reći da su se udomaćili i odlučili biti dio grada na Bosutu.

Ponesena ovim prelijepim  živim slikama koje su me dočekala u mom vrtu bacila sam se na posao i prvo preokrenula jednu kompostnu hrpu, kako bi se zagrijala i kako bi započeo proces kompostiranja što prije, jer će mi u proljeće kada zapoćnem prvu sjetvu ovo "crno zlato" biti najbolja hrana koju ću
 pružiti tlu, ali i svojim biljćicama.


Nadopunila sam i gredice sjeckanim grančicama  koje su jesenas prekrivene debelim slojevima lišća, slame i vodene leće, koje su vrijedne gliste ovu zimu polako uvlačile u dublje dijelove tla, rahlile ga i nadam se ubrzano se razmnožavale i stvarale predivan humus.:)


Iz svoje tople gredice ubrala sam i svježe salate koja je preživjela sve minuse ove zime prekrivena agryl folijom, pa ću se nagraditi zdravim obrokom iz svoga vrta u kojemu se uvijek nešto zeleno nađe i sretna i zadovoljna ispratiti ovaj predivan siječanjski dan.:)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tablica dobrih i loših susjeda u vrtu

Krumpir pod slamom / vrt bez prekopavanja

Tušt (portulak) - lijek iz božje ljekarne